Veelgestelde vragen

  • Moet ik mij eerst registreren voordat ik een bestelling kan plaatsen?

    Nee, door middel van de plaatsing van je eerste bestelling bij delandwinkelonline.nl word je automatisch aangemaakt als nieuwe klant bij delandwinkelonline.nl.

    Indien je een product wilt bestellen vul dan het gewenste aantal in. Klik vervolgens op de button bestellen. Als alle gewenste producten zich bevinden in de winkelwagen kan men overgaan naar de bestel procedure. 

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Wat zijn de openingstijden van de winkel?

    Wij zijn van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 geopend, op zaterdag van 09:00 tot 16:00. Zondag en maandag zijn wij gesloten. Wij zijn bereikbaar op 043 408 23 55 of via info@delandwinkel.nl

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Wat is de levertijd van een bestelling?

    Wanneer de bestelling voor 14:00 uur is besteld, worden de producten de dag erna geleverd.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten bedragen €5.95.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Mijn bestelling is incompleet geleverd, wat moet ik doen?

    Het kan voorkomen dat er een deellevering plaatsvindt. Deelleveringen kunnen plaatsvinden binnen 48 uur. Wilt u zeker weten of het om een deellevering gaat? Neem dan contact met ons op.

    Is er geen sprake van een deellevering, neem eveneens contact met ons op. We helpen u graag.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

    Alvorens een pakket te accepteren, is het zaak om de omverpakking te controleren op mogelijke beschadigingen. U hoeft een aangeboden beschadigd pakket (omdoos) niet te accepteren. Geef aan de bezorger duidelijk aan waarom.

    Heeft u de levering geaccepteerd en blijkt dat een product beschadigd bij u is aangekomen, neem dan contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om tot een passende oplossing te komen.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Niet alle producten die ik wil bestellen zijn voorradig, wat moet ik doen?

    Producten die (tijdelijk) niet voorradig zijn kunnen worden besteld en zullen worden nageleverd (deellevering).

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Ik heb een technische vraag over een product, wat moet ik doen?

    Voor technische vragen over onze producten verzoeken wij u de productgegevens, handleidingen en bijsluiters goed te lezen. Heeft u technische vragen die niet beantwoord worden op de bijgevoegde handleidingen, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Ik heb een retour, waar kan ik dat naar toe sturen?

    Voordat u een artikel retour kunt sturen, verzoeken wij om contact met ons op te nemen. Wij inventariseren het verzoek tot retourzending. U ontvangt van ons een retourformulier die u ingevuld bijvoegt aan het te retourneren artikel.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

    De algemene voorwaarden zijn te vinden op onze website onder de rubriek voorwaarden. Deze is te vinden rechts onderin de pagina.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

De voordelen van een eigen De Landwinkel account